7.04.2016

Wstęp / Intro

Siema,


Przedstawiłam się w prawej kolumnie "Who am i ?" więc nie będę się powtarzać, nie było by sensu.

Chciałabym was przywitać tutaj :-)

Nie ograniczam się jeśli chodzi o temat blogu, bo już wiem że będzie o różnych tematykach np. kuchnia, uroda, moje pytania/przemyślenia, itd.
Chcę też powiedzieć że nie jest kucharzem, czy makijażystką, czy coś tam jeszcze ale te rzeczy o których będą posty mnie interesują, sprawdziły się u mnie i chcę się z wami z tym podzielić :-)

Będą posty po polsku, także po francusku. Mieszkałam 23lata we Francji (a mam 25) więc niestety lepiej po fr mówię niż po polsku, wybaczcie mi jeśli jakiś błąd się pojawi. Może też pojawią się posty po angielsku, ale jeszcze nie wiem. Wait & see ;-)


No to mi tylko zostało wam życzyć miłej lektury !






                                        -------------------------------------------------------




Coucou,



Je me suis presentée dans le texte "Who am i ?" à droite, donc je ne vais pas me répéter, ce serait idiot.

Je voudrais vous souhaiter la bienvenue ici :-)


Je ne me donne pas de limite en ce qui concerne le contenu du blog, car je sais déjà qu'il touchera plusieurs domaines comme la cuisine, la beauté etc, ...
Je voudrais aussi ajouter que je ne suis ni cuisinière, ni maquilleuse, ou autre chose, seulement les sujets dont je vais parler ici m'intéressent, ont fait leur preuve chez moi, et je voudrais partager ça avec vous :-)

Il y aura des posts en français, ainsi qu'en polonais. Ayant un clavier polonais, il se peut que j'oublies parfois d'inscrire l'accent français que je dois rechercher. Des posts en anglais vont peut-être voir le jour également, mais rien de sûr. Wait & see ;-)


Il ne me reste plus qu' à vous souhaiter bonne lecture !





                                                                                                              See you,
                                                                                                                     Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your lovely comments