10.04.2016

Walnuts brownie / Ciasto amerykańskie brownie z orzechami | PL version

Hellooo,


What's up ?


Jak lubicie brownie ?
Ja je lubię "fudgy" i jak wierzch ma warstwę popękaną. Długo szukałam i próbowałam różne przepisy, ale nie pasowały. Sama również próbowałam na wzorze przepisów, aż w końcu wynalazłam jeden co mnie cieszy. Robiłam go dziesiąte razy i zawsze wszystkim się podobał.
A więc dziś, podzielę się z wami moim przepisem brownie z orzechami włoskimi.







Będziecie potrzebować:

1 łyżka kakao
2 jajka
50g orzechów włoskich
70g mąki
120g gorzkiej czekolady
125g masła
150g cukru





Co zrobić :


Nagrzać piekarnik na 180'C.
Roztopić masło i czekoladę na małym ogniu.
Dodać w misce po kolei cukier, jajka, i mąkę, dobrze mieszając między każdym dodanym składnikiem.
Połamać orzechy i je wmieszać w masę, Dodać łyżkę kakao i dobrze wymieszać całość.

Wreszcie, wylać masę w foremkę i piec przez 20min.






Szybkie i łatwe nie ? Wypróbujcie przepis i powiedzcie jak wam smakował.
Jednak sławny moto "less is more" jest niepodważalny, nie potrzebujemy dużo składników ani nie wiadomo jakiego sprzętu, co cieszy każdego z nas, prawda ? ;-)


P.S: uwielbiaaaaaaam migdały, i ten brownie jest również przepyszny z migdałami !







                                                                                                             See you,
                                                                                                                    Dominika





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your lovely comments